Načítám další obsah
V intuitivním konfigurátoru si můžete "naklikat" celý závěsný systém rychle a pohodlně, takže si živě dokážete představit, jak bude závěsný systém v reálu vypadat a fungovat.
Podle průzkumu společnosti Reponio se 70 procent Čechů za svoje úložné prostory, jako je garáž, sklep
nebo komora, stydí. Dostatek volného místa jen v garážích postrádá víc než polovina jejich majitelů (53
%). Reklamní kampaň na chytrý závěsný systém proto naráží na „citlivé téma“, které ve spojitosti s
jarním úklidem vyvstává na mysl mnoha lidem – je čas na pořádnou reorganizaci a modernizaci skladovacích
prostor.
Kreativy se ujala agentura Jinej Gang. 30sekundový spot vznikl pod režijním vedením Vojtěcha Kotka a v
produkci Stink Films. „Za kluky z Jinýho Gangu jsem šel na jisto, jejich práce se mi vždy líbila a já
chtěl pro Reponio přesně jejich styl – vtipnou, údernou reklamu. Protože i náš závěsný úložný systém je
taková hračka-skládačka, která je nejen praktická, ale může i bavit. Sdělení je v jejich podání
absolutně výstižné: ať už máte v garáži jakýkoli ‚bordel‘ či harampádí, lze se jich rychle zbavit a
nahradit organizovaným úložným prostorem,“ uvedl zakladatel firmy Reponio Tomáš Medřický.
Reklamní spot startuje na typickém motivu hádky mezi ženou a mužem. „Už toho mám dost. Ten bordel v
garáži musí pryč, slibuješ mi to už půl roku!“ hřímá herečka Vendula Fialová na svého reklamního
partnera Martina Šíře. Ten s povzdechem zamíří do svého „doupěte“, kde na něj v příšeří čekají lehké
děvy. „Dámy, končíme,“ pronese smutně, rozsvítí světlo a scéna se rychle mění. Slečny v negližé odkráčí
a střídá je parta montérů chytrého závěsného systému (hereckých rolí se ujali zástupci agentury Jinej
Gang). Během chvilky je sportovní vybavení, zahradní náčiní i dílenské nářadí přehledně rozmístěno po
stěnách garáže a celý prostor je dokonale uklizený. Ve vztahu muže a ženy opět zavládne pohoda a vášeň.
Natáčení spotu v Jesenici u Prahy trvalo jediný mrazivý den. Ve zkrácené 10sekundové verzi se video
objeví také jako připomínka „sponzora pořadu“. Televizní kampaň poběží do 17. března. „Když vám dá
klient bezmeznou důvěru, je to skvělé, ale zároveň i velký závazek. Ve stejné době, kdy jsme spot pro
Reponio vymýšleli, jsme natáčeli s Vojtou Kotkem, který nám kývl na režii. Společně s Petrem Moravcem ze
Stinku pak bez zbytečných průtahů vykouzlili úžasnou produkci. A výsledek je prostě ono! Myslím, že
každý náš rukopis pozná. Když je produkt dobrý sám o sobě a máme v práci volnou ruku, jde to s lehkostí.
Jedinou ‚nevýhodou‘ je, že všechny naše manželky tento systém na ‚bordel v garáži‘ po nás teď vyžadují a
doma budeme muset začít s úklidem. Žádné výmluvy už nefungují,“ dodal Ondřej Hübl z Jinýho Gangu.